Kullanıcılarımızın banka/kredi kartlarında oluşan farklı saatlerdeki çekimler ile ilgili bilgilendirme:
Toplu taşıma sisteminde kullanılan bazı temassız banka/kredi kartı biniş ücretleri, çözüm ortağımız olan Kentkart ve Banka sistemi arasında meydana gelen bir hatadan dolayı kullanıcıların kartlarından çekilemeyerek iadeye dönmüş veya provizyonda kalmıştır.
İlgili hata düzeltildikten sonra gün sonu işlemleri bankaya iletilmiş, iadesi gerçekleşen biniş ücretleri 25 Kasım tarihinden itibaren bankalar tarafından tahsil edilmeye başlanmış ve provizyonda kalan işlemler de onaylanmıştır. Bu nedenle biniş tarihi ile çekim tarihi uyuşmamaktadır.
Kullanıcılar, mobil bankacılık hizmetleri üzerinden geriye dönük hesaplarını kontrol ettiklerinde iade edilmiş tutarları görebilmektedir.
Çekim yapılan tutarlar, vatandaşlarımızın daha önce yapmış olduğu binişlere ilişkin -yukarıda da açıkladığımız üzere- tahsil edilemeyen tutarlardır. Herhangi bir mükerrer ve fazla çekim bulunmamaktadır.
Saygılarımızla